סוכנות רכבים

בדיקות בטיחות חורף וקיץ לרכבים

אף ־ על ־ פי שאינך מודע לכך, תנאי החורף והאביב הקשים עלולים לגרום נזק משמעותי למכוניתך. רשימה זו תעזור לך להכין את המכונית לחודשי הקיץ הקרובים. טיפים אלה יעזרו לך להימנע מבעיות פוטנציאליות בהמשך הדרך. אלה הם הטיפים העליונים לשמור על המכונית שלך בטוח בחורף ובקיץ. בדוק חגורות גומי/צינורות/בלמים. תמיד להחליף חלקי גומי כאשר הם מראים סימנים ברורים של שחיקה.

הצמיגים של הרכב ורכיבים אחרים יכולים להשפיע על גרירה. צמיג שחוק שאינו משובץ ינוע במהירות של 25 קמ ”ש רק אם יעצרו אותו מ-80 קמ” ש. לבישת צמיגי החורף שלך יכולה לגרום לזה בלתי אפשרי לנהוג בבטחה. ברגע שתתחיל לגלוש, יהיה קשה להחזיר את השליטה. חשוב לבדוק את הצמיגים שלך ולהחליף אותם במידת הצורך.

כשאתה נוהג בחורף, אתה צריך להתאים את המהירות שלך כדי לפצות על מזג האוויר. נהגים רבים ממעיטים בערך מרחק העצירה בשל מזג האוויר הסוער. מצבו של הרכב, כמה אתה מנוסה איתו, וכמה בטוח הוא משמש כל ישפיע על מרחק העצירה. בחורף ובקיץ, שני נהגים לא צריכים לנהוג באותו הרכב. לא רק שצריך להגביר את מהירות הנסיעה כדי לפצות על תנאי מזג האוויר, אלא גם לכוון את המהירות שלך כדי למנוע קריסות.

עליך לשמור על מרחק בטוח מהמכונית שלך ומכבישים קפואים כשאתה בחוץ במזג אוויר קר או חם. אם אתם לא בטוחים לגבי המרחק המדויק שאתם צריכים לעצור, קחו את הזמן לצפות בסרטון הזה. סרטון זה יספק כמה עצות לשיפור הבטיחות והשליטה בזמן נהיגה בקור. הטיפים האלה יכולים לשמש בכל מזג אוויר. הם אפילו יכולים לעזור לך להחליט איזו מכונית תהיה הבחירה הנכונה לצרכים שלך.

אם אתה נהג חורף או קיץ, חשוב לוודא שהמכונית שלך מצוידת בצמיגים המתאימים. הצמיגים הנכונים ישפרו את השליטה שלך ויעזרו לך להימנע מהתנגשויות אפשריות. צירוף הצמיגים הנכון יכול לעזור לך להימנע מתאונה. הצמיג הימני ישפר את המתיחה שלך וימנע שקופית. קבלת הצמיגים הנכונים יכולה להיות קשה, לכן השתמש בצמיגים המתאימים לאקלים. הצמיג הנכון חיוני לשיפור הבטיחות שלך.

מזג אוויר סוער יכול להפוך את הנהיגה למאתגרת בחורף ובקיץ. עם זאת, חשוב לשקול את הגורמים הללו ולעשות את השינויים המתאימים לסגנון הנהיגה שלך. הצמיגים הנכונים ישפרו את המתיחה שלך בחורף ויפחיתו את הסיכון שלך לאבד שליטה. בחורף, תצטרך גם לדעת את משקל הרכב. הוא אמור לעמוד בכל תנאי מזג האוויר. חשוב לשמור על המכונית שלך על הכביש. עם זאת, חשוב באותה מידה לשמור על איזון בחורף.

בעוד שהצמיגים הנכונים חשובים לנהיגה בחורף, הם חשובים גם לנהיגה בקיץ ובסתיו. הצמיגים הנכונים ישפרו את המתיחה שלך כשאתה נוהג בחורף. למכוניות עם הנעה מלאה יש אחיזה טובה יותר ויכול לעזור להפחית את הסיכוי שלך להחליק. אתה יכול להימנע מהתרסקות על ידי נקיטת כמה אמצעי זהירות. סרטון זה מספק עצות לנהגים ומסביר את חשיבותם של רכבי כל-גלגלים.

חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים בנהיגה בחורף או בקיץ. כאשר אתה חדיר, תצטרך להגדיל מרחק העצירה שלך. שינויי טמפרטורה יכולים להשפיע על אחיזת הצמיגים שלך כך לכוון את המהירות שלך בהתאם. כאשר צמיגי הצמיגים שלך להיות שחוקים, אתה תהיה בצד החלקלק של הכביש ועלול בסופו של דבר לאבד שליטה. חשוב להיות עירני בזמן נהיגה.

חשוב להבין את ההבדלים בין צמיגי הקיץ לחורף. מזג אוויר חריף יכול להקשות על הגרירה בדרכים חלקלקות. מכונית מצוידת בצמיגים משובצים בצמיגי חורף תעצור בעוד 40 ק ”מ, בעוד צמיג לא מבוטל יעצור ב-25 קמ” ש. כמעט בלתי אפשרי לחורף לאבד שליטה על מכונית מצוידת בצמיגים משובצים חורף.

פרטים נוספים: https://www.toyota-a.co.il/about/%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94%20%D7%90%D7%A9%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%9F

סגור לתגובות על בדיקות בטיחות חורף וקיץ לרכבים