סוכנות רכבים

אלו רכבי טויוטה מובילים?

טויוטה היא יצרנית רכב יפנית רב-לאומית. המטה שלו נמצא בעיר טויוטה, אייצ 'י, יפן. היא נוסדה על ידי קיצ 'ירו טויודה ב-28 באוגוסט 1937. כיום, טויוטה היא אחת המכוניות הגדולות בעולם, המייצרות כ-10 מיליון כלי רכב בשנה. יש הרבה דגמי טויוטה שונים לבחור מהם. מודלים אלה זמינים הן לשימוש אישי והן לשימוש מסחרי. כדי ללמוד עוד על סוגי דגמי טויוטה השונים, בקרו באתר טויוטה.

כאשר טויוטה נכנסה לראשונה לשוק האמריקאי, המכוניות שלה היו שונות לחלוטין מהתחרות. יצרנים מקומיים נאלצו לייצר מכוניות קטנות וזולות יותר כדי להתחרות במותג היפני. הדגמים של טויוטה, במיוחד הקורולה, היו יותר חסכוניים בדלק והיו להם גימורים באיכות גבוהה יותר. הקורולה הפכה במהירות למכונית הקומפקטית הפופולרית ביותר באמריקה.

טויוטה סיינה הוא מיניוואן ידידותי למשפחה עם מקום לשמונה נוסעים. מנוע 1.8 ליטר ארבעה צילינדרים מייצר 139 hp ו-126 lb-ft של מומנט. היא כוללת גם אורות מבטא LED, מצלמת גיבוי משולבת, מסך מגע באורך 7 אינץ 'ומספר תכונות בטיחות.

טויוטה מייצרת מגוון רחב של רכבים אמינים. מלבד מכונית הספורט סופרה, החברה מייצרת גם מגוון של מכוניות משפחתיות, כולל תת-קומפקטי יאריס וקורולה קומפקטית. טויוטה מייצרת גם את ההיברידית טויוטה פריוס (Toyota Prius), שהפכה להיברידית הנמכרת ביותר בארצות הברית מאז הקמתה בשנת 1997. החברה הרחיבה מאז את ההרכב ההיברידי שלה כדי לכלול את הפריוס פריים.

טויוטה מציעה מגוון רחב של דגמים, כולל מכוניות קומפקטיות, קרוסאוברים ורכבי שטח. כל דגם מציע עיצוב מהנה, כלכלת דלק מרשימה, ופנים אופנתי אך בר-השגה. חלק מדגמי טויוטה מציעים תכונות היי-טק כמו מסך מגע 9 אינץ 'עם כל התקשורות. טויוטה גם מציעה מודלים עם גגות ירח סטנדרטיים.

כונן כל גלגל זמין גם על דגמי טויוטה רבים. אפשרות זו משפרת את המתיחה ואת הטיפול בדרכים רטובות או חלקלקות. בנוסף להיותו אידיאלי לנהיגה יומיומית, כל הנעה היא גם מושלמת לשימוש מחוץ לכביש. מערכות AWD גם טובות לגרירה. טויוטה מציעה גם מערכות 4WD לרכבי שטח בגודל מלא.

בעוד שרוב דגמי טויוטה הם מכוניות משפחתיות מעשיות, הם גם העזו להיכנס לעולם של מכוניות ספורט הלוגו של גאזו ראסינג מוצמד לדגמי טויוטה רבים. בשנת 1965 הציגה החברה את S800 טויוטה, אשר ימשיך להיות נהג מרוצים פופולרי. המכונית תגיע למהירויות של 45 קמ "ש ברחוב ו-100 במסלול מירוצים.

דגמי טויוטה הם בין כלי הרכב האמינים והעמידים ביותר בשוק. בעלים בדרך כלל מביאים את המכוניות שלהם לתיקונים 0.7 עד 1.2 פעמים בשנה. למעשה, הערך החוזר של דגמי טויוטה הוא בין הגבוהים בתעשיית הרכב. אחת הסיבות לרכישת טויוטה חדשה היא שהיא זולה ומציעה מגוון רחב של תכונות.

אם אתה מחפש רכב שטח בינוני, תמצא שטויוטה יש כמה דגמים מעולים זמינים בשבילך. לרכבי השטח האלה יש אפשרויות ישיבה ואחסון לחמישה נוסעים, והם מגיעים עם תפוקות חשמל שונות. והם גם מציעים כלכלת דלק טובה יותר ויכולת מחוץ לכביש. טויוטה גם מציעה מספר דגמים היברידיים כדי למקסם את יעילות הדלק של כלי הרכב שלהם.

טויוטה מייצרת מספר דגמי יוקרה. אחת מהן היא טויוטה סנצ 'ורי, שהוצגה לראשונה בשנת 1967. זו ספינת הדגל היוקרתית של טויוטה ונמכרת ברחבי העולם. בשנת 1997, המאה קיבלה עיצוב מחדש מלא ועכשיו מגיע עם טכנולוגיה היברידית. המכונית זמינה גם עם מנוע V12. בעל טויוטה סנצ 'ורי יהיה מרוצה מחוק מס הדרכים שלו בכל שנה.

טויוטה קורולה היא הדוגמנית הפופולרית ביותר בעולם. באירופה, הוא משווק כ ”טויוטה קורולה פרסטיג”. הוא משווק גם באוסטרלסיה ובסין כ ”לוין”. טויוטה קורולה זמינה בחמש תוכניות צבע חיצוניות שונות. לחלקם יש משמעות תרבותית. Seika Radiant Silver Metalic ו-Seiun Cloud Demure Blue Mica Metalic הן אפשרויות הצבע הפופולריות ביותר עבור דגמי טויוטה.

טויוטה מייצרת מכוניות בארה "ב כבר 34 שנים ויש לה 10 מפעלים ברחבי המדינה. כלי הרכב שלה תוכננו והונדסו לבטיחות באיכות גבוהה, יעילות דלק וטכנולוגיה מחוברת. מכוניות טויוטה הן בין האמינות ביותר בשוק.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.abtoyota.co.il/

סגור לתגובות על אלו רכבי טויוטה מובילים?