סופר, ספרים

שיטת הסלאמי באוכלוסייה

אולי שמעת על שיטת הסלמי. במקום להציג את כל העניין מלפנים, אתה פורס כמה פרוסות בכל פעם. כל עוד הצד השני מחויב לתהליך המשא ומתן, הם יהיו פתוחים לעסקה. כדי ליישם טקטיקה זו במשא-ומתן, שאל תחילה את הצד השני מהי מטרתם הסופית. אז תציע חבילה סופית מקובלת. על ידי ביצוע אסטרטגיה זו, אתה יכול לנהל משא ומתן מוצלח להעלאת שכר ושעות גמישות יותר.

שיטת הסלאמי היא דרך נהדרת לפרק פרוייקטים לגושים בגודל נשיכה. על ידי פירוק משימות לחתיכות קטנות יותר, אתה יכול להישאר ממוקד לייזר על כל משימה בודדת. טכניקה זו גם עוזרת לך לדמיין את הפרויקט המוגמר, מה שיכול לגרום לעבודה להיראות פחות מרתיע. יתרה מזו, זה יכול להפוך אותך ליותר יצירתי, מאחר שאתה יכול לדמיין את התוצאה הסופית של המחשבה לפני שאתה מתחיל לעבוד. זה גם עושה משימות יותר מעניינות וקלות יותר לניהול.

טקטיקת הסלמי יעילה ביותר כאשר התמריצים של המדינה היריבה נמוכים והרווחים גבוהים. יש לו יתרון נוסף של להיות טקטיקה בלתי הפיכה, יצירת הזדמנויות נוספות להתרחבות. זה גם עוזר לגבש רווחים במהירות, באמצעות צדדים שלישיים עצמאיים כדי להבטיח שהם לא הפיכים. כדי להיות יעיל, חובה להשתמש בצדדים שלישיים עצמאיים ולהדגיש את הלגיטימיות של השינוי.

שיטת הסלאמי היא דרך חזקה לבנות יישומים חוצים פלטפורמות. טכניקה זו יעילה ביותר בהלבנת כספים וגניבה אלקטרונית. ניתן גם להשתמש בו כדי לאסוף מידע לאורך זמן על ארגון או אדם. שיטת הסלאמי יכולה לשמש לבניית בסיס נתונים של אינטליגנציה עובדתית. אם אתה לא בטוח אם אתה צריך להשתמש בשיטה זו, אנא התייעץ עם המחקר כדי ללמוד יותר. ישנם מקרים רבים של חברות שהשתמשו בטקטיקה זו כדי לגנוב מיליוני דולרים.

סגור לתגובות על שיטת הסלאמי באוכלוסייה