ציוד לעסקים ולתעשיה

איזה ציוד הכרחי לפיצריות?

לפיצריה מוצלחת, זה הכרחי להשקיע בציוד ספציפי להכין בצק ולהכין פיצות. תלוי בסוג הפיצריה, יש צורך במערבל של 60 ליטרים. שלושה סוגים שונים של מערבלים קיימים, כולל מערבל ספירלה. יש להם קערה גדולה ומסיס ספירלי שנראה כמו חולץ פקקים ענק. בעוד מערבלי ספירלה הם מעולים לערבוב בצק, אין להם מוקד מצורף כך שהם לא יכולים לשמש עם ציוד עזר כמו רועה או עיתונות פיצה.

פיסת ציוד נוספת החיונית להקמת פיצריה היא מיקרוגל מסחרי. הם הרבה יותר גדולים מגלי המיקרוגל שמשתמשים בהם בבית. עם זאת, הם מועילים לחימום מחדש ולשמירה על מאפה ולחם פריך. גלי מיקרוגל אלה אינם זולים, אבל הם חיוניים לכל פיצריה. אולי כדאי לך לשקול רכישת אחד כהשקעה בסטארט-אפ, או שאתה יכול לשכור אותו עד שיהיה לך מספיק כסף לקנות אותו. אתה יכול למצוא עסקאות גדולות על ציוד דרך סיטונאים מקומיים או ליסינג מקמעונאי מקוון מכובד.

מגשי בצק הם עוד ציוד חיוני לפיצריה. אלה משמשים לאחסון בצק לאחר ערבוב, ולנוח לפני האפייה. אתה יכול לערום את המגשים האלה כדי לחסוך מקום, ואתה יכול גם לרכוש עגלות בצק קופסאות במקרה הצורך. פיסת ציוד חיונית נוספת בפיצריה היא מסך פיצה, המסייע לוודא שכל המרכיבים יבשלו בו זמנית, תוך מניעת שריפת קרום.

חוץ מכלי הכנת פיצה, תצטרכו גם סינרים של שף וכפפות עמידות לחום לעובדים שלכם. הם יגנו על העובדים שלך מפני הגחלים המעופפות והכתמים האפשריים. זוג טוב של כפפות להכנת פיצה גם יעזור לך להיראות מקצועי. אם אין לך את הציוד למשימות אלה, אתה צריך לשקול רכישת חותך פיצה. כלים אלה להכנת פיצה הם חשובים מאוד והם חייבים-יש לכל פיצריה.

מעבד מזון הוא עוד ציוד חיוני למטבח של פיצריה. זה עוזר בהכנת הקרום של הפיצה, תוך הבטחת איכות המרכיבים בשימוש. חותך אוטומטי יחסוך לך זמן ומאמץ, ואחידות הפרוסות תהיה טובה יותר. עם זאת, חיתוך ידני יספיק לפיצריות קטנות יותר. ציוד זה ישמש גם כדרך יעילה לחתוך פסטות וסלטים.

ישנם סוגים רבים של תנורי פיצה זמינים. הסוג הנפוץ ביותר הוא תנור הסיפון, אך דגמים אחרים כוללים תנור לבנים ותנור מסוע. תנורי לבנים, לעומת זאת, מייצרים את הפיצות הטובות ביותר והם הבחירה הנפוצה ביותר לפיצות. עם זאת, תנורי לבנים דורשים יותר מומחיות כדי לפעול כראוי. תנור הלבנים הוא האופציה המסורתית ביותר לפיצריות ויעזור לכם לשמור על כרכים גבוהים של ייצור.

בין אם אתה מחפש לפתוח מסעדת פיצה קטנה או לנהל פיצה רב רמה, מקררים ומקפיאים יכולים לספק מקור אמין של מרכיבים קרים וקפואים. מקפיאי יד נהדרים לאחסון פיצות גדולות ולרוב מגיעים עם מדפי תיל מתכווננים. רוב המקפיאים מגיעים גם עם דלתות זכוכית לראות טובה יותר וסחורות מול הבית. יש יחידות חצי דלת שני חלקים נפרדים לקירור וחימום.

בין אם הפיצריה שלך קטנה ונוחה או פיצה גדולה, תצטרכו מאפה עמיד כדי ליצור פשטידות טעימות. פיצות פלדה וקליפות עץ יהפכו את תהליך הבישול לפיצה לקל ומהיר יותר. תצטרך גם מחבת פיצה. ולבסוף, תצטרך להיות תנור ראוי לבישול הפיצה שלך. עם הציוד הנכון, אתה תהיה גם בדרכך לפיצריה מוצלחת.

ישנם שני סוגים בסיסיים של תנורי פיצה זמינים לפיצריות: תנורי לבנים שיורים בגז ותנורי לבנים. לשעבר מציע טעמים דומים לתנורים מפוטרי עץ, אבל דורש פחות זמן כדי לחמם ולבשל פיצות. תנורי גז ותנורים במהירות גבוהה יכולים גם לבשל 10-12 פאי בבת אחת. בהשוואה לתנורים שנורים מעץ, תנורים שנורים מגז הם בעלי טווח טמפרטורה נמוך יותר ואינם דורשים תחזוקה כמו של מקביליהם שנורו מעץ.

בעוד הפיצות הטובות ביותר הן תוצרת בית, התהליך של עשייתן רחוק מלהיות קל. אפילו תנור ביתי לא יכול להכין פיצה טובה כמו פיצה מקצועית. מסיבה זו, זה חיוני להשקיע בציוד להכנת פיצה מומחה. על ידי השקעה בציוד מסחרי, אתה יכול למקסם את היעילות והעקביות של העסק שלך. חשוב להשקיע בציוד פיצה מסחרי איכותי, שיבטיח פיצה טעימה ללקוחות שלך.

פרטים נוספים: http://timegroup.co.il/%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%93-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA/

סגור לתגובות על איזה ציוד הכרחי לפיצריות?