מפוח צנטריפוגלי
מפוח צנטריפוגלי,  מפוחים

מדוע עליך להשתמש במפוח צנטריפוגלי

למרות שימושיו הרבים, אנשים רבים לא באמת יודעים מהו מפוח אוויר צנטריפוגלי. מה זה בדיוק, ולמה אתה אי פעם צריך להשתמש באחד? במאמר זה נעבור על כמה ממאפייני המפתח שלו ונלמד מדוע כדאי להשתמש באחד. אחרי הכל, מה המטרה של מפוח צנטריפוגלי? והכי חשוב, למה אתה צריך להשתמש באחד?

מה זה מפוח אוויר צנטריפוגלי?

מה זה מפוח אוויר צנטריפוגלי? התקנים אלה נעים בכמות גבוהה של אוויר ללא צורך בתחזוקה. הם מאוד רב-תכליתיים וניתנים להנדסה מותאמת אישית כדי להתאים לצרכים של יישום נתון. בהשוואה לשיטות אחרות של זרימת אוויר, מאווררים צנטריפוגליים הם מאוד אמינים, תחזוקה נמוכה, ומתקני העברת אוויר בנפח נמוך. בתחום התעשייתי, מפוחי צנטריפוגלי נמצאים בשימוש נרחב בתעשיות הפטרוכימיות, הברזל והפלדה, הפלסטיק והזכוכית וכן בתחנות הכוח הגרעיניות.

מפוח אוויר צנטריפוגלי מכיל מאגר, הנקרא דיור אנלורי. בתוך הבית הטבעוני יש מספר להבים זוויתיים, המכונים אימפולרים. להבים אלה מסתובבים במהירות מאוורר קבועה ומחוברים למערכת המוטורית. מפוחי צנטריפוגלי גדולים מצוידים בדרך כלל בפיר הנעה או בחגורת וי. המתכת יכולה להיות עשויה מיריעות כבדות או מפלסטיק.

בהתאם לגודל היישום, מפוח אוויר צנטריפוגלי יכול להזיז נפח גדול של אוויר במהירות גבוהה. ישנם סוגים רבים של מפוחי צנטריפוגלי, כל אחד מהם בעל יתרונות וחסרונות. הנפוצים ביותר הם עקמומיות לאחור, נטייה לאחור ורדיאלית. סוגים אלה של מפחים משמשים במגוון של הגדרות תעשייתיות וניתן להתאימם אישית כדי לענות על הצרכים של כל יישום תעשייתי ספציפי.

למה משמש מפוח צנטריפוגלי?

מפוחי צנטריפוגלי הם מכונות דמויי מניפה שמניעות כמות גדולה של אוויר בלחץ גבוה. הם יעילים יותר ממעריצים מסורתיים כי יש להם את היכולת להסיט זרימת אוויר על ידי סיבוב 180 מעלות. מפוחי צנטריפוגלי מועדפים לרוב על פני מפוחי צירי משום שהם שקטים וחזקים מספיק כדי לעמוד בתנאים נרחבים. למד על היתרונות שלהם ואיך לבחור מפוח צנטריפוגלי לצרכים שלך.

מפוחי צנטריפוגלים נפוצים בתעשיות הזקוקות לכמויות גדולות של אוויר או גז כדי להזיז חומרים או אוויר. ניתן להשתמש בהם במערכות בקרת זיהום אוויר, העברת אוויר וסינון שוטף. הם יכולים לשמש גם להפעלת ריאות מלאכותיות. מפוחי צנטריפוגלי מגיעים בגדלים וסוגים שונים, מה שהופך אותם למושלמים עבור יישומים תעשייתיים. יש הרבה שימושים שונים עבור מפוחי צנטריפוגלי.

מפוחי צנטריפוגלי הם נרחבים זמינים וזולים. למרבה המזל, קל לקנות ולתחזק אותם. אתה יכול למצוא מגוון של מודלים ב TelcoPactions, מחלקה של Telco Intercontinental Corporation. אתה יכול לבחור בין משומש, חדש, או מפוחי צנטריפוגלי משופץ. הם אידיאליים ליישומים כמו העברה פניאומטית, טיפול בשפכים, ודזולפורציה של גז.

למה להשתמש במפוח צנטריפוגלי?

מאווררים צנטריפוגליים הם דרך מצוינת להזיז כמויות גדולות של אוויר. מאוורר צנטריפוגלי מורכב מלהב מאוורר, מנוע ומתחם. העיצוב והגודל שלהם יכולים להשתנות, ואתה יכול לבחור לאיזה כיוון הם נושפים. מאוורר צנטריפוגלי יכול גם להיות מותאם אישית כדי לענות על צורכי זרימת האוויר של החלל שלך. בין אם אתה משתמש בו כדי לקרר או לחמם אזור, מפוחי אוויר צנטריפוגליים יכולים לעזור לך לשמור על עלויות אנרגיה תחת שליטה.

העיצוב של מפוח צנטריפוגלי מקל על התאמה אישית לכל פריסה או תוכנית. הם גם קלים לשירות ולתחזוקה, מה שאומר עלויות תפעול נמוכות יותר. הביצועים היעילים של מפוחי הצנטריפוגלים הופכים אותם לבחירה מצוינת עבור יישומים תעשייתיים גדולים. יתר על כן, קל להתאים אותם אישית לכל הגדרה תעשייתית. היתרונות האלה הופכים אותם לבחירה מצוינת עבור כל תעשייה. מאמר זה ידון בשאלה מדוע עליך לבחור במפוח צנטריפוגלי. ‏

כאשר משתמשים במפוח צנטריפוגלי, הקפידו להגדיר את גבול הגל בעקומת הלחץ. הוא מספק חוצץ עבור BOV, ומאפשר לו זמן להגיב. באופן אידיאלי, יש לקבוע את גבול הגל כך שהזרימה המינימלית שווה לנקודת הגל 0,3 יותר לחץ. ברגע שיש לך נקודת נחשול להגדיר, אתה צריך לתכנן מפוח צנטריפוגלי עם מערכת בקרה שמונעת את זה.

סגור לתגובות על מדוע עליך להשתמש במפוח צנטריפוגלי