עורך דין דיני עבודה
עורך דין,  עורך דין דיני עבודה

עו”ד לענייני עבודה – המדריך היחיד שתזדקק לו

אם אתה מחפש עורך דין שייצג אותך בסכסוך עבודה, חשוב למצוא עורך דין עובד עם ניסיון בטיפול בסוג התיק שלך. אם אתה עובד איגוד, תרצה עורך דין עובד שיש לו ניסיון בטיפול בתיקים הכרוכים בפיטורים פסולים. לעורך הדין שאתה שוכר צריך להיות עבר מוכח בתיקי פיטורים לא מוצדקים. לפני בחירת עורך דין, קרא את הפרופילים של שניים או שלושה מועמדים לפחות ושקול את גישתם לסוגיות משפטיות ותוצאות אפשריות.

מה הוא עורך דין לדיני עבודה?

עו"ד לדיני עבודה הוא אדם המקיים את החוק הנוגע לזכויות העובדים. עורכי דין אלה עוסקים בחוקי עבודה פדרליים ומדינתיים ומסתמכים במידה רבה על חוק יחסי העבודה הלאומיים בעת הגשת תביעות. חשוב למצוא עורך דין עובד שמתאמן במדינה שלך. אתה יכול לצמצם את החיפוש שלך על ידי עיר או מדינה, ולאחר מכן לבחור עורכי הדין שנראים הטובים ביותר. אם אתה לא בטוח של מקצועי משפטי הנכון במקרה שלך, לבקש ייעוץ חינם. הרקע, הידע והניסיון של עורך דין הם נכסים בעלי ערך בתיק עבודה.

עו"ד לעבודה עשוי להיות מעורב גם בארגון מאמצים או בהסדרת מעסיקים. הם יכולים גם לעבוד עבור סוכנויות ממשלתיות או בפרקטיקה פרטית. אם יש לך תשוקה ליחסי עבודה, אולי תרצה לפתח קריירה כעורך דין לענייני עבודה. תצטרך להיות מסוגל לתאר מצבים אתיים ולהתכונן למקרים קשים. אתה גם צריך להיות מסוגל לתעדף את העבודה שלך אם אתה עובד על מקרים רבים.

עו"ד לעבודה גובה לפי שעה ו/או לפי שכר טרחה. כמה עורכי דין גובים מחיר קבוע עבור פרויקטים מוגדרים היטב. אחרים יגבו אחוזים מההסדר שניצח. עורכי הדין של העבודה בדרך כלל מייצגים מעסיקים מאוגדים ולא מאוגדים. עבודתם סובבת בדרך כלל סביב חוקי המדינה והחוקים הפדרליים הנוגעים לתעסוקה. נושאים טיפוסיים כוללים פיטורים פסולים, אפליה, שעות נוספות ופיצויי עובדים.

איך אתה מוצא עורך דין טוב לדיני עבודה?

כשאתה בוחר עורך דין דיני עבודה, אתה רוצה לוודא שאתה מתמודד עם מישהו שיש לו ניסיון רב בסוג התיק שאתה מתמודד איתו. עורך הדין המנוסה ביותר יעבוד על מקרים רבים, החל מפיטורים פסולים וכלה בפיטורים לא הוגנים. לעורך דין בעל ניסיון רב במקרים כאלה יהיה הסיכוי הטוב ביותר להשיג את התוצאות הטובות ביותר. בעת בחירת עורך דין, ודא לעיין בפרופיל של עורך הדין ביסודיות כדי לקבל תחושה לגישתם למקרה.

אולי תרצה לשקול לשכור עורך דין דיני עבודה אם אתה מתכנן לפטר עובד מאוחד. חוקי האיגוד יכולים למנוע ממעסיקים לפטר את העובדים האלה, ואתה עלול בסופו של דבר להיות מואשם באפליה. לחלופין, ייתכן שאתה עובד בכיתה מוגנת ויכול להגיש תביעה בטענה של יחס לא הוגן. אם אתה מרגיש שהחברה שלך הפרה את החוקים האלה, עדיף לקבל ייצוג משפטי בהקדם האפשרי. אם אתה לא בטוח אם לחברה שלך יש עורך דין לזכויות עובדים, אתה יכול לגשת לוועדה הפדרלית לשוויון הזדמנויות בעבודה כדי להגיש תלונה.

למה אתה צריך עורך דין דיני עבודה?

עורכי דין לעבודה עוסקים בדיני תעסוקה, עוסקים בעסקים מאוגדים ולא מאוגדים. בדרך כלל, עורכי הדין לעבודה מסתמכים על החוק הלאומי ליחסי עבודה, המכתיב כיצד לנהל תיק עבודה. כדי למצוא עורך דין עובד באזור שלך, לחפש באינטרנט דרך ספריית חוק ולצמצם את המיקוד שלך על ידי עיר ומדינה. אם אתה צריך עורך דין דיני עבודה, הוא יכול לעזור לך לנהל משא ומתן עם הצד היריב ולהבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבור המצב שלך.

סגור לתגובות על עו”ד לענייני עבודה – המדריך היחיד שתזדקק לו