משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה: כל ההטבות לבני 60

אם אתה אזרח ותיק הזקוק למזומן נוסף ואתה הבעלים של הבית שלך, ייתכן שאתה זכאי למשכנתא הפוכה. משכנתא הפוכה היא סוג של הלוואה שנועדה לסייע לקשישים בני 62 ומעלה. זה מאפשר לך להשתמש בהון העצמי בבית שלך כבטוחה למקדמה במזומן, במקום למכור אותו על הסף. אתה לא צריך לשלם תשלומים חודשיים על ההלוואה הזו, אבל אתה צריך להמשיך לגור בבית שמבטיח אותה. תזדקק למספר תעודת זהות, תוכנית עיזבון והוכחת הכנסה לפני הגשת בקשה לאחת מההלוואות הללו; עם זאת, אין מסים או עמלות הקשורים אליהם אם שילמת את השעבודים של הבית שלך (כגון משכנתא שלא שולמה או חובות אחרים הקשורים לנכס).

משכנתא הפוכה היא סוג של הלוואה שנועדה לסייע לקשישים בני 62 ומעלה

משכנתא הפוכה היא סוג של הלוואה שנועדה לסייע לקשישים בני 62 ומעלה. אתה יכול להשתמש בהון העצמי בבית שלך כבטוחה למקדמה במזומן, שאינך צריך לשלם עליהן תשלומים חודשיים.

זו עשויה להישמע כאופציה אטרקטיבית, במיוחד אם אתם נאבקים בבעיות בריאותיות או בעומסים כלכליים אחרים שמקשים על תחזוקת הבית שלכם ופירעון החוב הקיים. אבל לפני שאתה קופץ על הדבר הראשון שנשמע טוב, קרא על מה מדובר במשכנתאות הפוכה – והאם הן מתאימות לך! זה מאפשר לך להשתמש בהון העצמי בבית שלך כבטוחה למקדמה במזומן, במקום למכור אותו על הסף.

משכנתא הפוכה פירושה שאתה יכול ללוות כסף מבלי שתצטרך למכור את הבית. אתה מקבל מזומן מבלי לשלם עליו מסים, ואין תשלומים חודשיים (אתה צריך לשלם ריבית). זה כמו הלוואת בית ללא תנאים: אם אתה רוצה מזומן, פשוט קח את זה!

אתה לא צריך לשלם תשלומים חודשיים על ההלוואה הזו, אבל אתה צריך להמשיך לגור בבית שמבטיח אותה

משכנתא הפוכה לא מתאימה לכולם. אם אתה מחפש דרך לנצל את ההון העצמי של הבית שלך, ייתכן שזו לא האפשרות הטובה ביותר. אבל אם אתה רוצה לוודא שכאשר אתה עוזב את הבית שלך, זה יעבור למישהו שיאהב אותו כמוך – ואולי אפילו לשלם כמה חשבונות בתהליך – משכנתא הפוכה יכולה לעזור לגרום לזה לקרות.

כך הם עובדים: אתה מקבל סכום המבוסס על כמה כסף יש בערך הבית שלך ומפחית את כל ההלוואות או המשכנתאות העומדות כנגדו (כולל מיסים). ואז המלווים משלמים את התשלומים החודשיים האלה לאורך זמן – ולפעמים אפילו מכסים חלק מהוצאות המחיה בנוסף לתשלום חובות אחרים כגון יתרות בכרטיס אשראי או הלוואות לרכב – עד שלא יישאר שום דבר על חובות הקשורים לנכס; אז הם הבעלים של כל מה שנשאר לאחר תשלום ההתחייבויות האלה! תזדקק למספר תעודת זהות, תוכנית עיזבון והוכחת הכנסה.

תזדקק למספר תעודת זהות והוכחת הכנסה. ייתכן שתצטרך גם תוכנית עיזבון ולשלם את כל השעבודים על הבית שלך.

אין מיסים או עמלות הקשורות למשכנתא הפוכה אם שילמת את השעבודים של הבית שלך, כגון משכנתא שלא שולמה או חובות אחרים הקשורים לנכס.

אם אתם מתכננים לעבור מביתכם בעתיד הקרוב וברצונכם למכור אותו, משכנתא הפוכה יכולה לעזור בכך על ידי מתן מזומנים מראש, כך שלא תצטרכו לשלם עבור תיקונים או תחזוקה בעצמכם. . זה מאפשר לבעלי בתים מעל גיל 60 עם הון עצמי בבתיהם אך עם הכנסה נמוכה גישה חופשית לכספים מבלי להעמיד אותם בסיכון לאבד את רכושם עקב עיקול כי הם אינם יכולים להרשות לעצמם תשלומים חודשיים יותר.

כמות הכסף שתוכלו ללוות תלויה בערך הבית שלכם ובכמה הון עצמי יש לכם בו בזמן לקיחת ההלוואה

הבנק ילווה רק עד לשווי ביתכם בניכוי תשלומי משכנתא או חובות אחרים המובטחים כנגדו. לדוגמה, אם אתה חייב 100 אלף דולר על משכנתא אבל הבית שלך שווה 200 אלף דולר אז תוכל ללוות רק עד 100 אלף דולר באמצעות משכנתא הפוכה (בהנחה שאין הלוואות אחרות).

משכנתא הפוכה עשויה לסייע בצרכי הטיפול המשפחתי שלך . משכנתא הפוכה היא דרך מצוינת לעזור עם צרכי טיפול משפחתי. ניתן לקבל משכנתא הפוכה ללא תשלומים חודשיים ולהשתמש בכסף לכל מטרה, לרבות תשלום עבור דיור מוגן או סיעודי. ואם לא תזדקק לכל הכסף בבת אחת, יורשיך יוכלו לרשת אותו לאחר מותך.

אף אחד לא חייב למכור את ביתו – זה נשאר על שמם עד שהם נפטרים או יעזבו לצמיתות (מה שיקרה בכל מקרה). בנוסף, אין קנסות על יציאה מהמדינה לפני ניצול כל ההון העצמי שלהם; למעשה, רוב הלוואות יאפשר ללווים שלוקחים משכנתא הפוכה על בתים שניים ובתי נופש וכן על מגורים ראשוניים!

ולמרות שהמשכנתאות ההפוכות דורשות מבעלי בתים מעל גיל 60 שבבעלותם את בתיהם באופן מוחלט או שיש להם מעט חובות (כמו הלוואות סטודנטים), הם עדיין יכולים להיות זכאים אם קיימים חובות אחרים כגון הלוואות אישיות נגדם על ידי העברת החובות הללו ל-HECM שעבוד או הוסר כליל באמצעות מכירה בשוק פתוח כאשר אותם נושים אחרים מסכימים שלא לערער על זכויות הבעלות על הנכס האמור".

משכנתא הפוכה היא דרך מצוינת לקבל קצת עזרה עם צרכי הטיפול המשפחתי שלך. זה יכול להיות שימושי גם אם אתה רוצה לצמצם או לעבור למוסד לדיור מוגן אבל עדיין אין לך מספיק כסף. המפתח הוא לוודא שאתה מבין את כל התנאים וההגבלות לפני שתחליט אם סוג זה של הלוואה מתאים לך או לא!

לפרטים נוספים :

https://www.fnx.co.il/pension_retirement/pension-retirement-information/reverse-mortgage/

סגור לתגובות על משכנתא הפוכה: כל ההטבות לבני 60