מגזין קנאביס,  עיתונות

מדריך לגידול מריחואנה בבית

אם אתם מחפשים מדריך לגידול מריחואנה בביתכם, הגעתם למקום הנכון. כאן תמצאו תשובות לשאלות כמו כמה מים צמח קנאביס צריך בכל יום, כמה זמן לוקח לזרע להתבגר, ועוד.

מה כמות המים היומיומית שצמח הקנאביס צריך?

הדרך הטובה ביותר להבין כמה מים הצמחים שלך צריכים היא לעשות כמה בדיקות קרקע. אם הצמחים שלך צמאים, אתה יכול לתקוע את האצבע באדמה כדי לבדוק את תכולת הלחות. אם אתה לא יכול לראות את האצבע שלך דרך האדמה, אתה כנראה לא צריך לתת להם מים. עם זאת, אם הצמחים שלך טובעים, הם יהיו צולעים וחלשים. לעזוב את האדמה רטובה מדי בסופו של דבר יהרוג את הצמחים שלך.

צמחי קנאביס זקוקים למים כדי לגדול, אך חשוב לא להשקות אותם יתר על המידה. צמחי קנאביס מותאמים באופן טבעי כדי לקבל מים מהגשם ושאר גשמים רכים וקבועים. כאשר משקים, הקפידו לא להשקות את כל הצמח בבת אחת, כאשר כמויות גדולות של מים גוררות חומרים מזינים ושוחקות את המצע. במקום זאת, מים לאט וביסודיות.

אתה צריך לכוון ל 20 עד 25% תכולת מים בכל סיר. סיר 12 ליטר חכם צריך לקבל 2.5-3 ליטר של מי הזנה. באפשרותך גם לשפוט את הכמות הנכונה על ידי מדידת הריצה המתרחשת על פני השטח של הסיר. באופן כללי, צמחי קנאביס זקוקים לפחות לליטר מים כל יומיים עד שלושה ימים. עליך להיות מודע לכך שחלק ממיני הקנאביס זקוקים ליותר מים מאחרים, כגון עשב הנמצא בשלב הפריחה שלו.

צמחי קנאביס משגשגים במים נקיים וחומציות מאוזנות. מי ברז לא מסוננים יכולים להכיל רמות גבוהות של כלור, דבר שמזיק לצמחים. בנוסף, מי ברז אינם מאוזנים, מה שיפחית את כמות החומרים המזינים הזמינים לצמחים. שימוש ב-pH-איזון יכול לעזור לפתור בעיה זו.

כמה זמן זה לוקח לזרע להפוך לניצן?

תקופת הגידול של מריחואנה תלויה בזן הצמח. צמחי סאטיבה טהורים עשויים לגדול בגובה של 20 מטר. במהלך תקופת הפריחה, הם זקוקים לכ-16 שבועות, בעוד שלצמחי האינדיקה לוקח כשישה חודשים לסיים את שלב הפריחה.

תקופת הגידול הממוצעת של צמחי קנאביס בתוך הבית היא ארבעה חודשים, אבל זה יכול להשתנות בהתאם לכמה גורמים. צמחי קנאביס עוברים ארבעה שלבים כדי להגיע לשלב הפריחה: נביטה, צמיחה, ניצנים ופריחה. אורכו של כל שלב תלוי במתח ובהגדרת הצמח.

שלב הפריחה נמשך בין שישה ל-16 שבועות בהתאם לגנטיקה ולאקלים. בחמשת השבועות הראשונים של הפריחה, צמחי הקנאביס מייצרים ניצנים ופרחים. לאחר מכן, הם מוכנים לקציר. לצמחי קנאביס מקורה יש בדרך כלל תקופות פריחה קצרות יותר, וניתן להכריח אותם לפרוח על ידי מעבר למעגל פריחה של 12/12.

לאחר הזרעים לנבוט, להעביר אותם לתווך גדל. חלק מהמגדלים משתמשים בתערובת זרעים או באדמת-על, כגון תערובת מגדלי התערובת של מיין סטונינגטון, המכילה מיקוריזה, אצות, ארוחה של עצמות דגים, יציקות תולעים ופרליט.

בשלב הצמחי, צמחי קנאביס בונים שורשים חזקים ועלים צפופים. במהלך תקופה זו, הם דורשים יותר מים, אור וחומרים מזינים. הם גם חושפים את המין שלהם. זה לוקח ארבעה עד שישה שבועות לצמח מריחואנה טירון להגיע לשלב הפריחה, אם כי צמחים גדולים יותר יכולים לקחת יותר זמן. במהלך תקופה זו, צמחי מריחואנה זקוקים לאור שמש נוסף כדי לבצע פוטוסינתזה כראוי.

כמה זמן צמח הקנאביס חי?

צמחי מריחואנה מסוגלים למעגל פריחה ארוך. תקופת הפריחה נמשכת כשמונה עד עשרה שבועות, תלוי במגוון. חלק מהזנים פורחים אוטומטית, כלומר ניתן לקצור אותם בשמונה שבועות לאחר שתילת הזרע. אולם, מי שייקח להם זמן רב יותר לסיים את שלב הפריחה, ייצרו תשואות גבוהות יותר.

בשלב זה, צמחי המריחואנה יגדלו עבים יותר, גבוהים יותר וייצרו יותר עלים וענפים. במהלך תקופה זו, צמחי מריחואנה יגדלו מצמח תינוק באורך 8 אינץ 'לעץ בגובה 2 או 3 מטרים. קצב הצמיחה יהיה תלוי בכמה יעילות משאיר ללכוד אור שמש ולהמיר אותו לאנרגיה כימית. צמחי מריחואנה זקוקים לפרקי זמן ארוכים של אור שמש במהלך הקיץ, כמו גם ל ־ 18 שעות של אור פלואורסצנטי במהלך החורף.

בשלב הצמחי, צמחי הקנאביס זקוקים לאספקת מים מוגברת וחומרים מזינים. צמחי קנאביס צעירים מתאימים ביותר להשקיה צמודה, ולכן עליהם לקבל כמות מספקת של מים. צמחים צעירים זקוקים גם לקרקע בריאה בעלת רמות גבוהות של חנקן, הנחוצה לצמיחה.

בדרך כלל, צמחי קנאביס יגיעו לשלב הפריחה שמונה עד תשעה שבועות לאחר הנביטה. כמה זנים יכולים לקחת יותר זמן, אבל הממוצע הוא שבעה עד עשרה שבועות. בנוסף לכך, מספר אינדיקציות, כלאיים וזנים פורחים יכולים לפרוח בתוך כשמונה שבועות.

סגור לתגובות על מדריך לגידול מריחואנה בבית